Kolejny pozew przeciwko VW. Koncern celowo instalował wadliwe łańcuchy rozrządu, by klienci płacili więcej za serwis?

31 maja 2016

Kolejny pozew przeciwko VW. Koncern celowo instalował wadliwe łańcuchy rozrządu, by klienci płacili więcej za serwis?

Volkswagen ma coraz większe kłopoty. Ujawnione w zeszłym roku oszustwa i manipulacje koncernu wywołały ogromną aferę czyli dieselgate, której skutkiem jest m.in. największa strata w historii firmy. Dodatkowo, w USA najprawdopodobniej nie będzie można sprzedawać aut hybrydowych ze stajni VW, gdyż firma jest podejrzana o złamanie prawa patentowego.

Niestety to nie koniec nieprawidłowości, tym razem VW ma problem z łańcuchami rozrządu w dwulitrowych silnikach benzynowych TSI i TFSI. Do Sądu Okręgowego w New Jersey wpłynął pozew z którego wynika, że koncern świadomie zatajał przed klientami wadę rozrządu, która doprowadzała do poważnej awarii silnika, a w konsekwencji do drogiej naprawy – oczywiście w serwisie firmowym. Pozew uwzględnia następujące, wadliwe, samochody:

Volkswagen

  • 2008-2010 i 2012 Volkswagen Beetle
  • 2009-2013 Volkswagen CC
  • 2008 -2012 Volkswagen EOS
  • 2008-2012 Volkswagen Golf
  • 2008-2012 Volkswagen GTI
  • 2008-2012 Volkswagen Jetta
  • 2008-2012 Volkswagen Passat
  • 2008-2011 Volkswagen R32
  • 2008-2010 Volkswagen Rabbit
  • 2009-2012 Volkswagen Routan
  • 2008-2012 Volkswagen Tiguan
  • 2008-2013 Volkswagen Touareg
  • 2011 Volkswagen Touareg Hybrid

Audi

  • 2008-2012 Audi A3
  • 2008-2012 Audi A4
  • 2008-2012 Audi A5
  • 2010-2012 Audi A6
  • 2012 Audi A7
  • 2008-2012 Audi TT
  • 2010-2012 Audi Q3
  • 2009-2012 Audi Q5
  • 2012 Audi Q7


http://www.carcomplaints.com/news/2016/volkswagen-timing-chain-tensioner-lawsuit.shtml

Aktualności , , , , ,