Aktualności

18 maja 2016

Oszukani przez Volkswagena Włosi chcą być traktowani tak samo jak klienci w USA

Włoskie stowarzyszenie ochrony konsumentów (ADOC – Associazione Difesa Orientamento Consumatori) stoi na stanowisku, że klienci we Włoszech powinni być traktowani tak samo jak klienci w USA. Do tej pory oszukanym Włochom nie zaproponowano żadnej z form zadośćuczynienia, natomiast w Stanach Zjednoczonych „zmanipulowani” klienci VW dostaną m.in. odszkodowanie w wysokości 5000 dolarów. ADOC próbował mediować z Volkswagenem w imieniu poszkodowanych klientów koncernu, jednak do porozumienia nie doszło.

Stoimy na stanowisku, że oszukanym klientom z Polski także należy się równe traktowanie i dlatego walczymy o odszkodowania i wymianę aut na nowe, wolne od wad. Jeśli jesteś właścicielem auta koncernu VW (Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen) z oszukanym oprogramowaniem (sprawdź swój samochód) – zajmiemy się Twoją sprawą!
DOŁĄCZ DO NAS

http://www.adocnazionale.it/dieselgate-adoc-torino-consumatori-diritto-risarcimento-danni-previsto-negli-usa/

, , , , , ,